Aşağıda olması kötü birşey değil en azından herkes için kötü değil. Sorun olabilicek bir durum olursa doktor uyarır yat dinlen şeklinde olumsuz konuşmadıysa telaş yapma ☺️Benimde kafası çok aşağıda ölçüm bile yapamıyor iyice aşağıda yani o derece yat dinlen dedi. Ona rağmen 37 haftayı gördüm daha bekliyorum.