Yaprakdokumusever betlkrkmaz ayakta alın , tüp bebek yaptırdım transfer sonrası doktorun ilk dediği şey düşük olmaması için ılık su ve ayakta duş
Nesityyy betlkrkmaz geçmiş olsun canım Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻Dualarım seninle 🤲🏻🤲🏻
mervenazlis betlkrkmaz canim bende de aynisi oluyor, hatta bkr keresinde tansiyonum dustu.. korkma, dinlen biraz gecer insallah
betlkrkmaz mervenazlis vallahi sadece yatıyorum sırt üstü tuvalet ihtiyacım olunca kalkıyorum biraz terledim diye bi duşa giriyim dedim çıktım karnım ağırdı korktum bir an
mervenazlis betlkrkmaz bende her seyden o kdar korkuyordum ki , cok agrilarim oldu, kasilmalar, kramlar, Allaha sukur haftaya geldik.. Allahim korusun korkma, onlar tutunuyolar
Simalgul_ @Bkran_#benimde düşük riskim var normalde hergün duş alıyordum kaynanam bı kaç gün önce uyardı dedi oturarak duş alma ılık suyla al bide haftada bir al biraz toparlana kadar ama en fazla iki gün dayanabildim yine aldım .
Miskokulum35 betlkrkmaz sıcak suyla duş almayın derler düşük olabilirmiş. Ben hep çok kısa tuttum süremi sıcak suyla duş aldığımda oldu tabi.
Hssssh23 betlkrkmaz Oturarak almamanda fayda var çünkü oturunca orda sürekli suyun içinde vajina iyice gevşiyor ayakta hemen al çık ve su sıcaklığı soğuğa dönük ılık olsun karın ağrında duşta çok durduysan ondan olabilir bendede olmuştu doktorum bana böyle demişti