Nesityyy betlkrkmaz sıcak suyla duş yapma canım hatta ben oturarak yikaniyordum… hemen Bi duş alıp çıkıyordum çok fazla zaman duruyordum banyoda.. 5 dk içinde çıkıyordum..
akgunbirsen betlkrkmaz ben oturarak alıyorum duşu ve kapıyı falan açık bırakıyorum kapalı olursa sıcaktan tansiyonum düşüyor. Aç girmemeye özen gösteriyorum bayılmamak için. Sıcak suyu çok severim ama sıcağa yakın ılık almaya çalışıyorum duşumu.
betlkrkmaz Nesityyy bende az duruyordum doktorum ayakta al dedi ama karın ağrım var şuan normalmidir sence ?
Nesityyy betlkrkmaz canım karnının ağrısı piskolojik ola bilirmi? ağrına bağlı çok mu az mı ağrın var? bide kasiklarinda ağrın varsa normaldir..
Ayseyldrmx betlkrkmaz bende ayakta alırım duşumu Allahın izniyle birşey olmaz herşeye takılmayın öyle her söze her lafa
Yaprakdokumusever betlkrkmaz ayakta alın , tüp bebek yaptırdım transfer sonrası doktorun ilk dediği şey düşük olmaması için ılık su ve ayakta duş
akgunbirsen betlkrkmaz karın ağrısı psikolojik olabilir mi? Tam tersine duş alınca bende ağrı falan kalmıyor.
Ruveydakocak betlkrkmaz ilk aylarda bnde çok yaşadım o ağrıyı düşman sonra öylemi her düş aldıktan sonra ishale yakLanip kusmalar oluyordu ama 4 aydan sonra duzeldi
betlkrkmaz Nesityyy bilmiyorum ki 4 gün hastanede yattım düşüyordu bebeğim ilaçlarla durdurdular bu 2. Gebeliğim diğerin de düşük yaptım tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum belki de psikolojiktir 😞
Dilara0638 betlkrkmaz benimde riskim varken asla sıcak suyla duş alma ılık olsun ayakta çok kalma ve uzun süreli girme demişti doktorum
Nesityyy betlkrkmaz geçmiş olsun canım Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻Dualarım seninle 🤲🏻🤲🏻