Senayyaprak33 Selensahin Oyy teşekkür ederim canım benim benim seninde hayırlı olsun sağlıklı ve huzurlu olunn inşallah 😍
Semy Selensahin 13+1 im erkek büyük ihtimal dedi ikili taramada perinotoloji uzmanı haftaya kendi doktoruma randevum var acaba söyler mi cok merak ediyorum , kesinleşmesi için sabırsızlanıyorum resmen 😇
huma2018 Selensahin cnm bende 14+3 Ken bacak arasını açıp pipi dedi acaba değişrmi foto atcam cnm seninde boylemiydi ya erken acaba değişrmi diyom atsam bakarmsn
hazaltolga1 Selensahin hayırlı olsun bende 12.haftanın sonundayım doktorum kıza benzetti 14.haftada söylerim dedi ☺️
Selensahin hazaltolga1 teşekkür ederim canım hayırlısı olsun hakkında 14. Haftada zaten gayet belirgin insan halinde herşeyi oluşmuş net görünüyor 🥰
Selensahin huma2018 kuzum ben anlamıyorum gerçekten ama bana da ilk önce siyah beyazda gösterdi ama çok netti baya yakınlaştırdı ayrıntılı bi şekilde baktı daha sonra renkliyi de açtı orda da gördük
Selensahin Semy evettt bence söyler zaten erkek çocukları daha çabuk gelişiyor ve cinsiyeti hemen gösteriyor canım öğrenirsin inşallah sende ☺️