Selensahin Kızlaarr oğlum oluyor 🤗💙 burda çoğu kişi bildi forum açmıştım defalarca tahminde bulunmaları için çoğunluk bildi gerçekten ☺️ Gülsen mustafa da kız demişti ama yanıldı maalesef 🤷🏻♀️🥰 sağlıcakla kucaklarımıza alalım yavrularımızı inşallah
Cimen_1409 Selensahin sağlıkla al kucağına inşallah bakalım bizim bebiş ne gülşen mustafa bana da kız dedi bi sonraki randevuda 14 olacak inşallah gösterir kendisini 🤭
Selensahin Azramina21 teşekkür ederim ☺️ 14 haftalıkken öğrendim bugündü kontrol günüm bugün söyledi doktorumuz 😊 ultrasonda açmıştı bacağının arasını ve resmen pipiyi gördük 🙊
Azramina21 Selensahin ay ne güzel 😍bende 13 +2 yim . Yarın dr muayenem var , inşallah bizde öğreniriz
Senayyaprak33 Selensahin bende 14+2 de öğrendim canım benimde ilk gebeliğim oğlum olacak😍 doktorum %80 dedi
Selensahin Cimen_1409 amin çok teşekkür ederim. Gönlümden hep erkek geçiyordu erkek hissettim bu zamana kadar ve yanılmamışım anneler hisseder diye boşuna dememişler gerçekten de ☺️😍 sizinde hakkınızda hayırlısı olsun inşallah öğrenirsiniz kısa zamanda ❤️
Selensahin Senayyaprak33 hayırlı olsun seninki de canım 💙 renkli olarak da gördük biz ultrasonda ve bariz belliydi 🙊
Senayyaprak33 Selensahin Oyy teşekkür ederim canım benim benim seninde hayırlı olsun sağlıklı ve huzurlu olunn inşallah 😍