Berin Merhaba kızlar sizden bir öneri isteyeceğim. Kayseri’de bildiğiniz çok iyi kadın doğum doktoru var mı, ayni zamanda sezeryan dogumda cok iyi olan bana lütfen önerir misiniz🙏
metehaninannesiii Berin kendı doktorum memorial ülkü aksoy kesinlikle tavsiye ederim çok memnun kalırsın şeker gibi kadın kendisi 💙
_melike_6 Berin Bende medical palace Mustafa O. Yılmaz beye gidiyorum ilgisi Alakası çok iyi ama sezaryen doğumla ilgili hiç bi bilgim yok canım 😇😇
Sevimp Berin ben Hüma da Cahit gozuakcaya gidiyorum ailecek ona gittik çok ilgili çok iyi bir doktor öneririm
YuvarlanamayanPandaa _melike_6 ben ilk oğlumu onda sezeryan oldum iyi normal ne çok ilgiliyidi 2 gün yattım 1 kez geldi odama şimdi tavırları ilgisi değişti umursamaz davranıyordu o yüzden değiştirdim hümaya başkdom
_melike_6 YuvarlanamayanPandaa Doğrudur canım 😊 bize karşı çok ilgili arkadaşım da hamile ona da aynı şekilde ilgisizliğine hiç rastlamadım ne yalan söyleyeyim 🤷🏻♀️🙃
Rabismomm4 metehaninannesiii ben Niğde den oraya doğum yapmak için geleceğim Dr burda ama doğumu orda yaptırıyor ücreti 5500
Aykimgebe Berin ben Acıbadem de Elif Çınar’a gidiyorum ilk çocuğumda da ona gitmiştim ve inanın normal doğum yapmış gibi ayaklandım çok rahattım çok seviyorum kendisini gönül rahatlığıyla öneririm
Rabismomm4 YuvarlanamayanPandaa Evet canım çok iyi hamileliğimin başından beri gidiyorum Niğde nin seçilmiş doktoru
YuvarlanamayanPandaa Rabismomm4 niğdede oldugu zamanlar daha çok şeyi yokken ablam doğum yapmıştı çok memnundu
metehaninannesiii Rabismomm4 bi arkadaşım da o hocayla birlikte memorial da oldu kendisi de nigdede sezeryanla 4500 verdi size ne kadar dediler