027033 tansiyon holter, ritim holter, anjiyo, tee, ilaçlı eko herşey yapıldı.İlaç kullanıyorum ama hamilelikten dolayı bırakmak zorunda kaldım.Beni yanlış anlama ama farkettiğim kadarıyla sende birazda panik atak var.Bence en azından doğuma kadar bı psikologdan destek alabilirseniz hem siz hemde bebeginiz açısından daha iyi olur.Bende ilk zamanlar çok yaşadım elim ayağım uyusup kilitleniyodu.Ambulans falan gelirdi hastanede serum takılırdı, alkolü burnumdan içeri boca ederlerdi.Doktor önerisiyle psikoloğa gittim ve sonrası daha sakinim.Ne zaman ne yapacağımı biliyorum, nefesimi kontrol ediyorum vs.