027033 niye bu kadar kötü düşünüyosun ki? Bende ileri derece ritim bozukluğu, kalpte delik ve kapakcikta 3. Derece yetmezlik ve artı kapakçık çökmesi var.Ama bunların hiç biri hemen kalbe pil takmayı gerektirmez.Doktor kontrolleriniz varsa ihmal etmeyin yeter.Zaten onlar gerekli önlemleri alıyolar sezeryan sırasında.Benim ikinci hamileliğim ve hiç bı zaman ölürüm gözüyle bakmadım.Siz çocuğunuzu sağ salim kucağınıza alacağınız anı düşünün.Bunlari düşünüpte kendinizi yormayın,stres yapmayın.Gecmis olsun 🌸