Kelebekmadam Sakinem212 mesela 2 gün sonra bir önceki betanın mı 2 katı olması gerekiyor ben versem mesela 91 di en sonu iki gün sonra 182 normal mi oluyor
SimgeAydn Kelebekmadam evet mesela ben adetten 4 gün önce verdim 38 çıktı 3 gün sonra verdim 73 çıktı. Yarın adet günüm. Her gün 2 katı artması gerekiyor
Kelebekmadam SimgeAydn benim adetim 8 gün geçiyor verdiğimde adet günümdü yani 7 gün oldu vereli salı günü randevu aldım bakalım kaç çıkacak
Kelebekmadam sehermstf63 kanı verdiğimde daha adet günüm geçmemişti ki nasıl hemen 500 e çıksın 21 mayısta verdim kanı 91 di normal dediler
Melekhkn Kızlar merhaba bn tüp bebek tedavisiyle hamileyim pazartesi ilk kan testi 117 carsamba 322 ve bugun 832 çıktı iyimi sizce cokmu yüksek
Sakinem212 Melekhkn güzel değerleriniz tüp bebek farklı oluyor embriyo olduğu için daha hızlı gelişiyor 4 haftalık oluyor sanırım
SimgeAydn Sakinem212 yarın adet günüm pazar günü tekrar kan vericem. Acaba böyle olup birden değeri yükselen varmıdır
Sakinem212 SimgeAydn adetiniz geçmemiş daha bu kadar acele etme kız bekle biraz bir 5 gün sonra tekrar kan ver.