SimgeAydn betanız çok düşük doktor banada az söyledi değerlerim şöyle 1 kan verdim 97 çıktı 4 gün sonra 735 2 gün sonrada 1776 çıktı seni iyi anlıyorum ben hep diken üstündeyim bir hafta boyunca kimyasal olabilir sizin biraz daha bekleyip başka bir doktora daha başvurum belli olmaz.