Edasusam Aslinda sabirsizliktan değil. Su degerim güzel güzel ciksa belki kalp kese aynı anda giderdim cunku ne agri ne kanama hicbir sey yok hamdolsun. Ama beta degerlerim alt sinira yakın olduğundan dolayi ara ara huzursuzlaniyorum sadece. Uzmanlar da diyor alt sinir ve ya ust sinirda olmasi anne bebek sagligi acisindan bir sey ifade etmez. Onemli olan ritmik artış diye. Mesela yumurtlama göreli 21 gun oldugunda betam 412 idi. Insanlar 5 haftalikken kese görüyor. Ama her seye ragmen umutluyum Allah büyük.