ipeak Ben de 6+0 im. Keseyi görmüştük önceki hafta. Hayırlısıyla 12 gün sonra kalp atiisni duymaya gidicez . 🙏 Arada batmalı kasık ağrısı oluyor ve göğüs hassasiyeti var aşırı bir şekilde. Yorgunluk ve uyku hali başka ağır belirtilerim yok şuanlik çok şükür. İnşallah sağlıklı sıhhatli kolay gebelik geçirip kucağımıza sağlıcakla alırız . 🤗