Bircen_12 zcelik inşallah görürsün canım bizde 15 gün sonra tekrar gidicez bakmak için bakalım görecek miyiz 🙈
Gulsi Sirius0 bende aynı durumdayım 35+2 deyim artık doğunca bol bol bakarız inşallah yüzüne sağlıklı olsunlar da 🙏❣️