Bircen_12 Bugün doktor randevumuz vardı bebişimiz kendini göstermiyor eller ayaklar hep kapalı yüzünde😔hiç göremedik bii 21.haftadayız
zcelik Bircen_12 dün de biz gittik 31. Haftamız ama yüzünü göstermemekte kararlı, bizde göremedik 🤷🏻♀️
4503105 Bircen_12 evet bugun bizde gittik iki eliyle kapatmıştı yüzünü cok ugrastk ama göremedik doktorumuz önümüzdeki kontrole tatlı bişiler yiyip gelmemizi söyledi🤗😍
Bircen_12 zcelik ayy maşallah.Sağlıklı olsunlarda göstermesinler ama bende çok merak ediyorum elimde değil🙄😂
zcelik Bircen_12 sırf tekrar görebilmek umuduyla 10 gün içinde tekrar kontrol randevusu aldım ama bakalım İnşaAllah gösterir bu sefer
zcelik Bircen_12 evet hareketleniyo çikolata yeyince ama doktor beni yan çevirdi bi elimle karnıma müdahale ettirdi belki biraz kımıldar gösterir diye, sonuç olumsuz 🤷🏻♀️😄
Fiknet Bircen_12 oluyor çünkü çikolatanın salgıladığı mutluluk hormonu bebeğe ulaşıyor ve kıpır kıpır oluyor bebişler ama doktora girmeden 15 dakika önce yiyin.
Bircen_12 zcelik inşallah görürsün canım bizde 15 gün sonra tekrar gidicez bakmak için bakalım görecek miyiz 🙈
Sirius0 Göstermedi mi göstermiyor . 34. Haftamdayım ne detaylı ultrasonda ne normal kontrolde asla göstermedi yüzünü çikolata yedim doktor yan yatırdı çevirdi genede olmadı . Bende artık vazgeçtim 40 gün kaldı doğuma inşallah doğduğunda görürüm 😂
Gulsi Sirius0 bende aynı durumdayım 35+2 deyim artık doğunca bol bol bakarız inşallah yüzüne sağlıklı olsunlar da 🙏❣️
Arzuli Bircen_12 siz daha 21. Haftadasınızdasınız benim 34. Haftam bitiyor nasıl bir bebek bilmiyoruz bile doğunca göreceğiz siz de görürsünüz inşallah
Ays0 Bircen_12 hiic üzülme çünkü bu bebeğinin sinir sisteminin sağlıklı geliştiğinin göstergesiymiş. Ultrasonun yaydığı ses dalgalarına karşı bir nevi kendisini savunuyor minnoş 🙈
momsboys Bircen_12 o dert bendede var yarım yamalak görüyorum 35+5 oldum yüzünün önünde çok kordon var ve ayagı eli hep yüzünde nasım başarıyorsa 😅 biz umudu kestik artık dogunca görecez
Hamileanne0 Bircen_12 bugün bizimde kontrolümüz vardı ilk defa yüzünü gördüm o kadar güzeldiki gözleri açıktı insanin içini isitiyo resmen 23 haftaligiz bizde 🤗
Gulsi Bircen_12 35+2 deyim daha net hiç bir şekilde yüzünü göremedim ne detaylı ultrason da ne kontrollerde hiç göstermiyor yüzünü 🤭 her giderken çikolata yiyorum su içiyorum ama sadece hareket var sürekli eliyle kapatıyor yüzünü yada dönüyor 🤦♀️❣️