Lunis Kızlar merhaba ben biri 5+6 biri 5+4 ikizlere hamileyim geçen hafta karından keselerini gördük önümüzdeki pazartesiye kalp atışı İçin gün verdiler ama gittiğimizde görünmemiş olması normal mi cok korkuyorum :(
Nurkose03 Lunis kuşum korkma ben kanamam oldu diye acile gitmiştim 6 haftalıkdı bebeklerin yok dedi boş gebelik dedi ertesi gün kendi doktorum bebeklerimi gösterdi 7. Haftada da kalp atışlarını dinletti
Lunis Aslhn12 bu gidişimde görmemiş olmam normal dimi erkendir daha karından bakıldı vajinal de bakılmamıştı :)
Lunis llFatma korkular hiç bitmiyor :( tüp bebekle hamile kaldım ben kese gör kalp atışı derken hep yüreğim ağzımda :()
Selenimom Lunis ben de senin gibiyim. Cumartesi günü de beni tekrar çağırdı kalplerine bakalım diye. Ben de bir gerginim yani
Ozgull11 Nurkose03 merhaba 7. Haftada ikizleriniz tek yumurta mi yoksa çift yumurta ikizi mi belli olmuşmuydu konu hakkında bilgi verdiler mi size
Nurkose03 Ozgull11 ben 5. Haftada öğrendim 2 tane kese göründü yani çift yumurta ikizleriydi. Yanılmıyorsam tek yumurta ikizlerini 7. Veya 8. Haftada tek kesenin içinde iki bebek görününce söylüyorlarmış ☺️
Sina Nurkose03 canm iki kese olunca çift yumurta mı oluyor benm de iki bi kese karndan gözükmedi aşağıdaymş
Ozgull11 Nurkose03 ben 6.hafta da gittim tek kesede 2 bebek var dedi tek tek kalp atışını dinledim büyük ihtimal tek yumurta ikizi ama 3 hafta sonra gel tekrar bakacağız dedi merak ediyorum acaba tek yumurta mi 🤭 daha da önemlisi ikisinin de sağlıkla dünyaya gelmesi 😍
Sina Nurkose03 ne kadarlk canm senin benim biri usg de gözükmedi alttan gördü düşğk tehlikem var çevrem de de ikiz yok hiç
Yasemin_35 Lunis ikizlerimin kalp atışlarını 6.haftadan sonra vajinal ultrasonla gördük. Daha erken 🌸