Sedarif Anneler 2 gün sonra tam 34 haftalık oluyorum hergün muhakkak 5000 veya 10000 adım atıyorum 😊 bazıları o kadarda yürüyüş yapma fazlası iyi değil diyorlar siz ne düşünüyorsunuz 🙄
Cilekkz-22 Sedarif ben kaç atıyorum bilmiyorum ama bi zamandan sonra adımlarım yavaşlıyo ilklerde tempolu yürüyorum ☺️☺️
AybukeA Sedarif ben 33 oncesi 8 9 bin atıyordum, simdi 5 6 bine düştüm, iyi geliyor cok da yorulmuyorum, kendinizi kötü hissetmiyorsaniz devam edin bence. İleri ki haftalar için doktoruma danısacagim sakıncası var mı diye.
Kelebek45 Benım myomum var oyüzden olabilir tabi ama doktorum yarım saatlik yürüyüşler önerdi bana ama ben vajen ağrısından yürüyemiyorum bile düzenli ara ara yürümeye calısyorum 5.000 geçmiyor bende 36+0
Sevi36610 Kelebek45 benimde miyomum var.35z haftamdayım.çok yürürsem vajende ağrım oluyor az , bide yatakta dönerken oluyor ağrım.artık bu durum miyomdan mı bebekten mi bilmiyorım 😂
Deryaongun1 @Sedarif bende yürüyorum gün içinde ama eşimin kuzeni 10bin adım atmış sonrasında da merdiven çıkmış 1 hafta bel ağrısı çekti sonra sancıları başlamış aniden 29 haftada doğum yaptı acaba diyorum yürüyüşten mi oldu korkuyorum bende gün içinde merdiven felan da çıkıyorum ama
Sedarif Deryaongun1 valla bilmiyorum ki hiç haliyle eve girerken merdiven inip çıkıyorum da ama daha bi rahatsız edici bi şey yaşamadım
Duygus97 Sedarif ben de 33 haftalığım normalde yürüyüş yapmayı sevmezdim ama hamilelikte gerçekten yürüyüşe çok ihtiyacım var ama malesef erken doğum riskinden yürüyemiyorum. Doktorunuz izin verdiği sürece yürüyün doğum da kolaylaşıyormuş sizin açınızdan çok iyi yürümek
Sedarif Duygus97 doktora hiç danışmadım ama bi riski falan olursa bundan sonrakiler için danışırım artık 😊
HandeSM Sedarif ben bir saat yürüyorum çoğunlukla her gün doktora sorup yürüyebilirsiniz hem içiniz rahat olur. Ama bi yerlerde dinlediğim ya da okuduğum kadarıyla kasılma falan ağrı olunca çok zorlamamak laZımmış geçmesini bekleyip yapmak lazımmış haftamız daha erken olduğu için sanırım
Sedarif HandeSM ilk zamanlar zorlandım ama artık yürüdükçe alışıyor galiba bünye bi sıkıntı yaşamıyorum 😊