Mrb kızlar başlıkta da yazdğm gibi 40+0 haftalığız dün nts ye girdim sancı yok hareketleri normal bi sıkıntı görmedi ama açılma var mı yok mu bakmadı sadede nts sonucuna göre baktı önümüzdeki günlerde sancı su vs bişey gelmezse salı günü 8 buçukta yatış yaparız suniyle doğumu başlatırız dedi merak ettğim konuysa tmm sancım yok ama ya açılma varsa ara sıra adet sancısı gibi bi sancı oluyo geçiyo yalancı sancı muhtemelen bu doktor niye açılmaya bakmadı eve gelince aklıma geldi ordayken gelseydi sorardım ama sanırım o an heycandan unuttum bide ilişki yok dedi normalde doğumu kolaylaştırır diye biliyorum doktorum alanında çok başarılı bi dr bugüne kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım niye böyle yaptı omu çözemedim bi bilen varsa yardımcı olabilir mi litfennn 😔