balkiz12 o kadar benzer ki durumumuz aslında ama ikimizde farklı sonuçlanmış. Benimde çatı muayenesinde 3cm açıklık var dendi o gece çok sancım oldu ama sayılmıyordu hani beş dk 60 sn sürer en son sancı o zaman gelin hastaneye diyorlar ya . Gece boyu saymaya çalıştım düzensizdi . Uyudum en son ertesi gün tekrar gittim doktora ne olur ne olmaz diye . 3 ile 4 cm arası açıklık var kafasının 4te 1i kanalda dedi . İki güne doğurursun dedi , yine bir iki gün sancım oldu, üzerinden beş gün geçti gelen giden yok ☺️☺️ Sizin hastanedeki süreciniz nasıldı , kaç saatte tamamlandı doğum, suni sancı aldınız mı ☺️ Bir de siZin sancınız düzene evde mi girdi hastanede mi girdi