balkiz12 ah ah, aynı durumdayız. 3 haftdır 2 cm açıklığım var dün kontrolüm vardı bir milim açılmamış. nişanımda geldi. sancım yok öylece bekliyorum bende. bebeğin suyu durumu iyi diye sancı gelmezse 41 e 42 ye kadar yolu var dedi doktor kilosu fazla değil normal doguma engel yok diye🥴 Ağrılarımdan artık duramıyorum