Bende 39 Haftalıgım dün kontrole gittim çatı muayenesi falan da oldum açılma sancı vs yoktu.
Sonra Doktor nst mi begenmedi kadın doğum acile gönderdi ordan yatış verildi bebegin hareketlerinde azalma var yatırıcaz Eğer böyle devam ederse bebeği almak zorundayız dediler hemşirelerde açılman olmazsa suni sancı falan veririz dediler yani normalde bu haftalarda günde en az 10 kez hareketini hissetmemiz gerekiyormuş benim bebegim çok mu kilolu acaba (3450 gr) yada alanı mı çok dar bilmiyorum hareketleri normal değil serum verdiler 2 kez nst ye bagladılar sabah doktor kontrol etti sorun yok taburcu olabilirsin dedi çıktım yarın tekrar kontrole gidicem