Kızlar 39+1 günlük hamileyim. Çatı muayenesi hani parmakla yapılıyordu neyse o konuya girmeyeyim😂 Açıklık yok yumuşama da yok böyle olup yumuşaması birkaç güne olan oldu mu ya da açıklığı? Umudumu kaybettm resmen muayeneden sonra. Salıya kadar doğmazsa sezeryan olacağım salı günü🤦🏻♀️ Açılma yumuşama yokken suni sancı veremem dedi doktor