Aykizss demek ki sizin de sebebsiZ infertilite.Bu durumda imkansız değil inanın.Benim 1,5 yıldan fazla olmadı.testler yapıldı rahim filmi çekildi.adetim düzensizdi, troidim yüksek çıktı.Yumurta takibi yapıldı ama tutmadı.İkinci ay tekrar deneyelim, iğnenin dozunu arttıralım dedi ve o ay gebe kaldım.ve o ay benim en relax stressiz olduğum aydı.Ve ben 32 yaşındayım.olmayacak gözüyle bakmayın, stres yapmayın mutlu olacağınınız şeyler yapın, spor yapın.İnanın bir gün olacak