Merhaba kızlar🍀
16 aydır bebek sahibi olmak istiyoruz bu ayda olmazsa 17 olacak adetim bugün 2 gün gecikti dün test yaptım negatif çıktı. Artık gücüm kalmadı 30 yaşındayım doktorlar hiç bi negatif durum gözlemlemedi ne eşimde ne bende ama Rabbim nasip etmiyor. Çok üzülüyorum takmamaya çalışsamda etraftaki lanetlerin sözleri kulağıma geldikçe eşimin bana çaktırmadan üzülmesine dayanamıyorum 🥺