Ben ilk hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren hep sporumu yaptım gebelikten önce uzun yıllar spor geçmişim hep vardı fitness yapıyordum, suanda da bir gün agirlik bir gün cardio şeklinde gidiyorum ama en önemli nokta hamile kalmadan önceki spor gecmisin. Doktorum maraton koşuyorsan hamileyken de kosabilirsin dedi ama ilk defa basliyorsan yürüyüş ve gebelik yogası/pilatesi gibi sporlar daha uygun ama leslie riskli bir gebelik değilse şayet baştan beri yapılabilir bence sadece vücut icin degil ayrıca eğlenceli de :)