Merhaba arkadaşlar☘️ Oğlumu dünyaya getirdikten sonra veremediğim kilolarımı Leslie ile vermiş biri olarak şimdi ikinci hamileliğimde leslie yapmaya başladım yeniden. Kilo almaya elverişli bir vücut yapım var ve yemek yemeği de seven biriyim, en azından salmadan sağlıklı bir hamilelik geçirmek ve hamilelik sonrasında fazla kilolarım olmaması nedeniyle haftada 3-4 gün 20 ile 30 dk arası leslie yapıyorum. 3.5 aylık hamileyim ve ilk trimesterda spor yapılması önerilmiyor malum. Ben de 2 haftadır az az başladım. Hatta az önce yaptım şimdi dinleniyorum. Benim gibi yapan birileri var mı merak ettim ya da başka spor çeşitleri yapan arkadaşlarım var mıdır acaba?😌