Merhaba hamişler. Bebişim maşallah 31 haftalık ve karnımın içinde mahalleyi turlar gibi turluyor, tekme de atıyor. Heyecanla eşime seslenip bak bak dönüyo işte bal tekme atıyo diyorum eşim ne zaman dönüp baksa elini koysa tık yok çocukta 🤦🏼♀️😀 sizinde böyle mi? Ne zaman aha hareket ediyo dur videoya çekem diyorum o video sesini duyduğu an duruyo yok anam hatıralıl video bile çekemedim daha 😀 sizde durumlar nasıl?