Gizem957 Gece malumm kaynatma sıkıntısı ile uğraşmamak için iki termosum vardı birini kaynamış sıcak su diğerini kaynamış ama soğumuş su yaptım örnek 1 kaşık 30 cc ya mamayı koyuyordum iki termostan karışık bir şekilde yaptığımda hemen verebiliyordum yada sıcak termos hazırlıyordum soğuk bir bardağın içine atıyordum soğuması için o biraz daha geç oluyordu ama buda bir yöntem ☺️☺️