Gizem957 Üzerinde on dakika kaynatıp ılık hale getirin diyor ama hazır suyu sadece ılıtıp yapsam olmaz mı zaten hazur mikrobu olmayan su
KubilayGizemzkan Gizem957 hazır suyla ilk etapta yapmayın derim kaynatıp bi sürahiye su koyun o orda Dursun mama yapacağınız zaman az miktar kaynatıp daha önceden soğuttuunuz suyla ılık su elde edersiniz
3MelekAnnesi3 Gizem957 hayır onuda kaynatın kim bilir ne zamandır o plastik şişelerde duruyo Bi caydanlık kaynatın kenara koyun sürekli mama yapcagınız zaman ondan alır ılıtırsınız
Serapveminikleri Gizem957 Kaynat cnm varsa evde termos içine sıcak koy başka bir yerde soğuk bulunsun karıştırip yaoarsin kızımda öyle yaptım çok rahat oluyor bebekte çok beklemiyor o durumda
Susam1 Gizem957 benim kızım meme emmiyor 26 günlük oldu.. Mamayla besleniyor benim termosum var ona kaynamış suyu ona koyuyorum ekstra birde su kaynatıp soğumaya su bırakıyorum baş ucuma koyuyorum bunları hiç yerimden kalkmadan çocuğumun beslenmesini yapıyorum çok rahatım.. Önceden mutfakla oda arasında helak olmuştum Allahtan termosu akıl ettim 😅 tavsiye ederim
Gizem957 KubilayGizemzkan öyle olur mu o zaman on dakika kaynatıp cam sürahi ye koyum sonra yaparken ılıtıp yapıyım dogru mu anladım
NeeSalman Canım hazır suda olsa kaynat yani ben öyle yapıyordum. Önden fazladan su kaynatıp ihtiyacım olacak kadarını alıp kullanıyordum. Kaynatıp ılımasını beklemek zaman alıyor ama önden fazla kaynatıp sürahiye şişeye falan doldurursanız kolaylık olur.
Gizem957 Serapveminikleri evet acıkınca çok aglıyo bende hemen ılıtıp yapıyordum yanlış yapmışım demek ki 😔
Serapveminikleri Gizem957 olabilir cnm normal üzülme 🙏sende ona dediğim gibi yap n o ağlar nede sen zorlanirsin elinin altında hazır bulunur direk verirsin 😍
Susam1 Gizem957 ee su sıcak kalıyor ya bebeğe sıcak mamayı nasıl vereyim cancağızım 😅 kaynamış soğuk suyla ayarlıyorum kıvamını
Dilekcnkn Gizem957 Ben biraz ileri yaşta yapmıştım ama küçükken iki termos ayarlıyordum kendime kaynatılmış ılıtışmış su ve kaynar su öyle daha pratik olur ☺️
Gizem957 Dilekcnkn canım anlamadım hiç iki su ne işe yarıyor ki ben galiba mama yı yanlış yapıyorum iyce stres yaptım Bi açıklar mısın kaynamış su duruyo onu tekrar ılıtıp yapmıyo musun mama yı diger su ne işe yarıyor
KubilayGizemzkan Gizem957 mamanın ılık olması için iki suya ihtiyacıniz var sadece soğuk suyla yaparsanız soğuk olur hem mama çözülmez hem gaz yapar sadece sıcak suyla yaparsan soğumasını beklersin buda cok Zaman kaybı çocuk durmaz hem sıcak su hem sıcak su olursa bi köşede ikisini karşıtirip ılık su ile hemen mama yaparsın bileğinize döküp ısısına bakabilirsiniz
Beyzan Gizem957 termostaki su ağız yakacak kadar sıcak kalıyor uzun süre. Piknikte çay içtiğimiz ısıyı düşünün. İllaki onu ılıştırmak gerekir. O nedenle ılık su lazım elinizin altında. Ama eğer senin elinin altında termos yoksa kaynamis suyu sürahiye koyarsın mama yapacak zaman hemen 2 dk ılıtırzın cezvede öyle yaparsin mamayı.
Dilekcnkn Gizem957 Gece malumm kaynatma sıkıntısı ile uğraşmamak için iki termosum vardı birini kaynamış sıcak su diğerini kaynamış ama soğumuş su yaptım örnek 1 kaşık 30 cc ya mamayı koyuyordum iki termostan karışık bir şekilde yaptığımda hemen verebiliyordum yada sıcak termos hazırlıyordum soğuk bir bardağın içine atıyordum soğuması için o biraz daha geç oluyordu ama buda bir yöntem ☺️☺️