Selmapiskin Temmuzz aynı benimde cuma günü randevu ve çatı muayenesi. Çok tırsıyorum. Normal demezse diye
Temmuzz nilvay Sizin doktorunuzda vılkan beydi çatı muaynesi oldunuz mu acaba nasıl geçti. Bide doktor haftaya izinliymiş sanırım, inşallah bebeğim o tarihi seçmez gelmek için🤷🏻♀️
nilvay Temmuzz dün gece doğurdum :) çok şükür. Çatı matı demeyin benim canım yandı açıkcası doktorla alakası olan bişey değil tamamen kendinle alakalı. Epidurali yiyince herşey çok güzel :)
Merve1996 SinemGeer seninle ayniyiz bende 37 oldum 😊 hafiften adet sancisi gibi yokluyor sende durumlar nasil
SinemGeer Merve1996 o sancılar bende bikaç gündür var. Ara ara oluyor geçiyor bi ter basıyor fln başka da bişi yok zaten 🤷🏻♀️
SinemGeer Miray2018 İnan’ın Doğumdan korkmuyorum hep güzel bişey var ucunda diye düşünüyorum ki öyle de ama nedense çatı muayenesi aklımı kurcalıyor benim. Psikolojik sanırım. Onun da üstesinden geliriz ama 💪🏻
Miray2018 SinemGeer Heyecan mutluluk kavuşma özlemi hepsini bir yaşadığımız için birde ne yaşıcaz bilmiyoruz ki ister istemez korku kaplıyor hamilelik mucize bir şey Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙋🏼♀️👶🏻
SinemGeer Temmuzz yok yok güzel düşünelim güzel olsun. Bazen bişeyi zorlamamak gerek Allah neyi nasip ederse onu yaşarız hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin 🙏🏻
znurTuncel SinemGeer bnm 4 . Çatı. Auynesi oldum az bi ağrı oluyo ama dayanılmayacak bişey diil oyzdenkorkulacak hiç bişi yok biz ne acılara hazırız😆😅😀😀
SinemGeer znurTuncel yok hala bişey sadece ağrılar biraz daha belirgin. Bugün kontrolüm vardı sancı çıktı. Doktor git evinde bekle dedi. Sen n’aptın nasılsın ??
znurTuncel SinemGeer bende ne ağrı ne sancı var geçen gün çektm azcık agrıyı okadar ben gliba normal doğum yapamicam haftalarını doldurcak heralde