SinemGeer çatı muaynesi bende olmadım dün bi post açmışlardı 5-10 saniyelik olay kendinize eziyet etmeyin kasmazsanız hiç acımıyor demişti bayan bende biraz tedirgindim ama kendimizi aslında herşeye kafa ve vücut olarak ayarlarsak herşey çok güzel olacaktır bencede doğumumuzuda o acının sonunu düşünerek güzelleştirelim 🤗