MinikMucizem23 emiras59 ben kolonya yapıyordum rahatlatıyordu kıyafet üzerinden. malesef ağrılar oluyor canım 4 gün sürüyor ortalama
MinikMucizem23 emiras59 oldum 2. Dozda da ağrıdı ama daha tolera edilebilecek tarzda bir ağrıydı yine 3 4 gün sızladı
Unicorncio emiras59 ilk dozda bende perişan oldum 2. Gün başladı 3 gün sürdü ağrısı. Buz koyun biraz rahatlatiyo. 2. Dozdan sonra hemen buz koydum. Kolumu havada tuttum hiç ağrıması.