Suleasyaa valla devlet riskli degilse doktorun sana kayit acmassa randevu alamiyorsun zaten randevuda yok istanbulun genelinde ben galiba yaptirmicam napim ucret vericek dururmum yok kim bilir kac para oldu esim kahvehaneci 1 senedir gelir yok devlet gebe hastalara cok zor zamanlar yaratiyo