Bende spinal olmuştum ilk şimdi rabbim nasip eder 2 aylık hamilik,, ilkte baş ağrısı ve titreme çok yaşadım benim bunuel zayıftı ağrıları 2 hafta çektim tabı herkes aynı olmaz ben normalde de hasas yapıya sahip biriydim kahve içilecegını bilmedim baya tevçcrubesızdım refaketcımde kaynanam ve eşimdi onlarda çok faydaları dokunmamıştı,,şimdi dua ediyorum 2.bebiş sağlıkla kolaylıkla olur agrım sızım yasamam🤲🤲