Cerenn48 öncelikle sağlıkla kucağına alırsın ünşallah🙏🏻Uzun elbise giymen daha rahat olur kilot bez al oda çok ahat ben can pedin aldım gayet iyiydi ilk ayağa kalkmak biraz can yakıyor gayret et ve sürekli yürümeye çalış gazın gelince hemen Çıkar o senin ağrılarını alacak sürekli memeyi ver bebeğine süt gelmese bile emzirmeye çalış sonra mamayı ver sütün iki gün içinde gelir bol su iç göğüs ucun çok acıyacak ama sadece bir hafta sık dişini emzir hep memeye yabancılık çekmesin bebişin aklıma gelenler şuan bunlar hayırlısı olsun şimdiden❤️