Hepinizin yorumları beni güldürdü çok yaşayın emi🤣🤣 bende 34+4 deyim aynı durumdayım geçen gün çarşıya çıktım bir kere tanıdık vardı dükkanında girdim sonra gene geldi salcaktım bi dükkana zor yetiştim dedim artık bir yere çıkmam bundan sonra evde de oturamıyorum doğru düzgün hep tuvalet hep tuvalet🤣🤣