MbsN saçma demiyelim de herkesin bildiği kendine doğrudur. Bizimkiler de çok şey söylüyor hepsine kafa sallıyorum, onaylıyorum. Sonuçta onlarda öyle öğrenmiş ve yaşımız kadar tecrübeleri var. Teyzelerimizin ki batıl inanca giriyor çünkü bilimsel bir açıklaması yok🙈