deletedmom28 eşim haddinden fazla sinirli, bakışları bile sinirli yani öyle söyleyim, ama ailesine karşı ekstra bir gerginliği var oldu bitti yanlarında kabardıkça kabardı ve o sözde kalmadı sadece evet öldürürüz birbirimizi dedi gitti. Kanamam açıldı hastaneye gittim yatışım yapıldı annem yanıma geldi herşeyden haberleri oldu haliyle hastane çıkışında beni boş eve değil de kendi evlerine götürdüler gelsin bir konusun derdiniz neyse çözün sonra çıkın gidin evinize diye bu sefer de kayınvalide arayıp o evden çıktın bir kere daha dönemezsin çocuğu doğurur sonra verirsin oğluma kız mı yok sen bize uygun değilsin kadın dediğin kocadan üç tane sille yer sonra döner boynuna sarılır erkek te vicdan yapar daha az vurur bu iş böyle gider sen çok dik başlısın tacizleri başladı🤣 bizimki tam şirret ama benim de karakterim de insan incitememe gibi bir özellik var şu gün oldu hala annecim annecim dolanıyorum azıcık bir mesafe koyabildim olan bitenin üstüne ki eşim çok şey yaptılar annem tutamadı dilini görüşmek istemiyorsan görüşmeyebilirsin bile demişken🤣