AyenurYksel kontrole gitmende fayda var. Hamileliğimin üç ayını her türlü şiddetle geçirdim eşimin ailesi yüzünden .. bebeğim benimle çok şükür ama kaç defa kanamam açıldı kaç defa tansiyonlardan gebelik zehirlenmesi olmasın diye günlerce hastanede yattım. Birşey olmadı ama olabilirdi, ihmal etme. Allah o insanları da bildiği gibi yapsın. Biz tartıştık birbirimize yükseldik benim eşekliğim tuttu ve eşimin babasını arayıp yardım istedim gelip konuşup destek olacaklarına yanımda oğlum siz birbirinizi öldürürsünüz bir evin içerisinde sen bizimle gel dediler.. sorunlarımız zaten hat safhadaydı ve boşanma durumuna geldik onlar yüzünden. Tam iki iki buçuk ay ayrı kaldık bir kelime konuşmadan. hamile demediler kadın demediler hatta insan bile demediler yapıcı olmadılar hiç bir zaman. Ayrı geçen süre aklımızı başımıza getirmese dersler aldırmasa şuan seve seve boşanmıştık kavgalarımız evimizin dışına çıktığından aile Bile olsa İnsanlara yorum yapma hakkı verdiğimizden. Sizin de sorununuz nedir bilemiyorum ama en iyisi kendiniz çözün katmayın araya aile büyüklerini aklı başında insanlar değilse faydadan çok zararları oluyor kesinlikle. Bebeğiniz de eğer küçükse aklınız asla rahat etmez imkanınız varsa gidin bir acile büyükse de hareketlerini takip edin en azından bir anormallik olup olmadığını anlarsınız.