Glfkrkmz Allah size de sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inanın bu 1 senede o kadar yolunda gitmeyen şeyler oldu ki hep böyle yiyip bitirdim kendimi ama tedavi sürecinde kaç kere boynu bükük çıktım o hastane kapısından ama simdi elimde olan biseyi kaybetme korkusu çok daha başkaymış aslında herseyin bilincindeyim doğacak nasibi varsa her şekilde doğar yoksa 1 damla kan gelmesede boş ama bu endişeler peşimi bırakmıyor inanın çekmediğim zikir kalmadı çok kastım bide sanırım kendimi bi titreme geldi