Merhabalar arkadaşlar ben 5+5 tüp bebek sonucu hamileyim şükür 1 sene boyunca çok şeyler yaşadım bugün kese görmeye gittik kese gözüktü şükür ama kanama alanı gözüküyor dedi o an bilmediğim için boyutunu falan sormadım risk dedi ama ilerleyen zaman belirler bunu dedi ben çok aşırı korkuyorum çok zor anne oldum bu konuda tecrübe etmiş arkadaşların yorumları benim için çok önemli nolur birsey söyleseniz nefesim kesiliyor