Kızlar herkesin kilo alma şekli olabilir. Kimse ile kıyaslamayın bünyenizi. Bazı kişiler birden alıp hamileliğin yarısında birden iştahsızlaşıyor. Bazısı çok az alıyor, iç karnı da büyük oluyor belli etmiyor. Bazısı sadece kendine kilo alıyor ve bebek hiç büyümüyor. Önemli olan aldığımız kilodan ziyade, çocuğumuzun sağlığı için ona yarayacak şeyler yemek. Hiç takmayın kafaya. Ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım. 3,5 aya kadar ciddi anlamda hormon ilaçlarım vardı. Ve hala tiroid ilacı kullanıyorum. 6-7 kilo aldım toplamda. Ama herkes kendince moral bozucu yorunlar yapıyır bilmiş bilmiş. 19+4 haftalığım 6-7 kilo aldım. Hiçte unurumda değil.