momsboys
35+5te aynı şekilde gece yalancı sanıp evde 3 saat o sancıyı çektim. Hastaneye gittiğimde 3 cm açıklığım vardı. Doktorum hemen yatışımı yaptı ve 2 gece hastanede kaldım doğumun başlamaması ve erken doğum olmaması için ciğer geliştirici yaptılar. Tabii suyumun gelmemiş olmaması da benim için en büyük artıydı. Şimdi çok iyiyiz ilaç kullanmaya devam ediyorum. Kötü düşünmenizi istemem ama risk almamak gerek. Belki de herşey normal diyecekler ve eve döneceksiniz ama içiniz rahat eder.