MerveAli1303 Herkese merhaba 22+5deyim. Bugün muayenemde doktor plesantanın rahme yakın olduğunu söyledi. Farklı bir doktora daha görünmekte fayda var ancak bu durumu yaşayan var mı, düzeldi mi veya nelere sebep oluyor bu durum ?
_sena_ MerveAli1303 ağır işler yapma canim dikkat et kendine bol bol dinlen toparlanıp yukarı çıkıyor o zamanla benimde 17 haftada öğrenmiştim 28.de çıktı çok şükür bi sorun olmadı
Minikmucizemizzzzz MerveAli1303 benim de yakınmış kahverengi lekelenmem olmuştu progestan iğne verdi doktorum haftada bir onu yapıyorum bakalım inşallah hepimiz sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucaklarımıza
3MelekAnnesi3 MerveAli1303 22. Haftada bizim tamamen rahmi kapatmıştı suan 25 haftalıgım azıcık yukarı cıkmıs dedi doktor 1 ay daha dikkat et inşallah yukarı cıkarsa normal dogum olur dedi bakalım 30.haftayı iple cekiyorum bende 😊
Gamzeakd MerveAli1303 21. Haftada detaylı ultrasonda rahim ağzını kapatıyordu. İlişki yasak çok ayakta durmak yasak . Kanama riski her zman var . 24. Haftada yana kaydı rahim ağzı açık ama hala aşağıda benim . 27. Haftada da aşağıdaydı çok şükür kanamam olmadı . 32. Hafta perşemvbe randevumuz var yukarı çıktığını düşünmüyorum ama merakta ediyorum 🥰 doktor bebel büyükdükçe oda büyüyecek yana kayacak demişti. İnşallah öyle olmuştur .
MerveAli1303 Minikmucizemizzzzz Amin inşallah. Lekelenme vs yok sadece aşağıda ayrıntılı ultrason gerekli dedi
Dry35 Benimde plasentam aşağıda 17 haftamdayım hala aşağıda bebeğe bi zararı yok bildiğim kadarıyla doktor yukarı çıkar dedi ama yukarı çıkmazsa normal doğum istiyorum ben sanırım normal doğuma engel bende lekelenme vs bişey olmadı çok şükür hep böyle devam eder inşallah
MerveAli1303 Dry35 evet sezeryana sebepmis. Bende normale çok hevesliyim umarım her şey yoluna girer Allah gönlümuze göre versin inşallah.
3MelekAnnesi3 MerveAli1303 inşallah rabbim herkese hayırlısını versin hayırlı güzel kolay dogum nasip etsin 🤲
MerveAli1303 Gamzeakd 32.haftada muayeneniz vardı Plesanta ne olmuş çıkmış mi yukarı? :) Benim hala aşağıda bı düzelme yok ama her an çıkabilir diyor doktor
Gokcenuroztan MerveAli1303 hiçbir sıkıntı olmaz erken haftan benimde aynı şekildeydi çok şükür yukarı çıktı seninde çıkar bol bol dinleniceksin ben öyle yaptım
MerveAli1303 Gokcenuroztan Bencede yani olumsuz düşünmüyorum moralimi bozmuyorum umarım dediğiniz gibi olur yakında yukarı çıkmış diye sevinirim bende 🥰🥰 teşekkür ederim herkese 💜🌸
Gamzeakd MerveAli1303 yukarı çıkmadı yana kaydı rahim ağzından çekilmişti canım. Doğum yaptım 35+3 te bi sıkıntı olmadı . Sizinde çıkar inşallah olabildiğince dinlenin 🥰
psychologist MerveAli1303 32ye kadar %80 düzeliyor dediler. Benim düzelmedi😂 mecburi sezeryan olcam. Onun dışımda sıkıntı yaşamadım çok şükür henüz 36haftalığız
MerveAli1303 psychologist Bende bugun itibari ile 30 oldum hayırlısı Allah’tan artk. Doktor dedi ki her an düzelebilir, mesela düzelmez sezeryan günü verilir gelirsin bı bakılır düzelmiş iptal olur sezeryan, normal doğum yaparsın her an her şey olabilir yani :)
Hulyaaaa MerveAli1303 Bende bugün detaylida öğrendim plesenta rahim duvsrina yakın ddi herhangi bir sorun yok deid. Perinatolog doktor detaylı mi çekti. Öyle şu yasak bu yasak da demedi. Sadece ilk doğumun sezeryan bu da sezeryan olur eğer bu şekilde kalırsa dedi. Şuan 21+6 yim inşallah yikari cikar
MerveAli1303 Hulyaaaa Valla bana ilişki, alttan elle muayene, ağır kaldırmak, çok ayakta durmak, yorulmak vs yasak dedi. Yatıp dinlenceksin bol bol o yukarı çıkar dedi sizde bir dahakine sorun genelde bunlar yasaklaniyormus siz ne diyorsunuz diye.