Eveeet Son 2 günüm kaldı canım anneler 😂💜Elhamdülillah ❤️ Sezaryan olacağım için sabah 7.30 da hastahane de olacağım evime çok yakın hastahane 🤭💐 8.30 da da inşallah ameliyata gireceğim 😍Bu güzel bekleyiş inşallah hayırla sonuçlanır 💜
Sizde durumlar nasıl bu arada 38 Hafta olduk Uygulamanın yazdığı Lahana Benim Hissettiğim Karpuz 😩😂