Attent bilmiyorum doğunca nasıl olur ama ben hamileliği çok sevdim. Binlerce şükür rahat denebilecek bir hamilelik geçiriyorum ama eşime de diyorum ki keşke 2 ay önceye dönsem. O ilk hareketlerini hissettiğim, kelebek kanadı çarpıyormuşçasına hissettiğim anlara. Yeniden büyümesini, güçlenmesini yaşasam 🥺