Seliner Bende 3. Trimestere bir girdim pir girdim 🤣 daha doğrusu ben mi ona, o mu bana girdi anlamadım 🤭 27+5 haftalığım 3. Trimestere girdiğim günden beri gün yüzü görmedim… Önceden hamile olduğumu bile unutur hiç sıkıntı yaşamadım şimdi resmen bir daha tövbeee moduna girdim şimdiden 🤣 her iki bacağa giren şiddetli kramplar, hastanelik eden yalancı sancılar, mantar, enfeksiyon başlangıçları, ağırlaşan göbek ile kısıtlı hareketler, rahat oturup kalkamamalar bunların hepsi abartısız şu 1 hafta içinde oldu 🥲🥲🥲 sanırım ben bu 3. Trimesteri hiç sevmedim..🥲🤣