Sbrcgr Ya bende 33 haftalık hamileyim en som 29 da gittiğimde bebek bai gelişti kanala girmeden sezeryan doğum yapacağız dediler başımda kist var diye. Şimdi benim de bu hafta da kanala girebilme durumu mu var yani :( O zaman erken doğum mu olur :( Korktum şimdi :( Haftaya randevum var günler nasıl geçicek :(