Sbrcgr benim bebeğimde erkenden baş aşağı döndü 32 gittiğimde kanala girdiğini öğrendim rahim ağzıma baktı doktorum hiçbir sıkıntı yok dedi nst yede girdim bir sıkıntı yok 33 deyim herhangi bir sıkıntı yok cnm çok yorma kendini dikkat et sağlıkla zamanında gelsinler inşallah