tubatayfun GkeCanKaran bence duyarsin ben 6+4 de gitdim kanam oldu icin gitdigimde kalp atislarini gordum insallah sende gorursun yada duyarsin canim 😍
Mhk GkeCanKaran ben o haftalarda duymuştum doktor ultrason ekranında görülüyor kalp atışları dedi bende ısrarla sesini duyabilirmiyiz dedim daha küçük sesi duyulmaz ama açalım dedi gümbür gümbür sesini duyduk videoya aldım hatta 😍