YelizAtilla Eymenalperen19 sormayın öyle bazıları iri olsun çabuk toplar diyor bazıları olmasın doğum zor olur diyor bende anlamadım ☺️
Deniztrn Eymenalperen19 doktor ciddi anlamda bebeğin problemi var demediği sürece problemi yoktur.. iri olabilir minyon olabilir kiloya bu kadar takılmayın kendinizi boşuna geriyosunuz..
Demetb Eymenalperen19 ya neden üzülüyorsun olsa olsa 4 kilo doğar. Burda cogu annenin istediği şey bu😅
Deniztrn Eymenalperen19 üzülmeyin önemli olan sağlıklı doğması ☺️ Geçen hafta arkadaşım doğurdu 4,5 kilo tam bir dombili 😅 önce o da bi korktu ama maşallah sağlığı yerinde 🤗 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Aylin_dzgn 30+2 de gittik 1530 Gr boyunda 42 cm bakalım bir sonraki muayened ne kadar olacak bide bayanlar havalar ısındı hiç bişey yemek istemiyorum nasıl besleniyorsunuz bu sorun tek bende mi var
Zero2344 28 haftalıkken gittim 1540 gr 42 cm. Şimdi 30+4 olduk haftaya kontrol var bakalım kaç çıkacak. Ama doktorum iri bebek olur filan demedi gelişimi çok güzel zaten son aylar kilo alımı yavaşlıyor dedi
leyla_ok Eymenalperen19 Her bebiş bir olmaz.Dert etme sıkıntı da yapma cnm.☺️ Rabbim çözümü olmayan şeylerle sınav etmesin kimseyi.🌸